3D grafik muharririda 3D modelni tahrirlash.


1. Blender dasturida 3D meshobyektlarning asosiysi qaysi shakl hisoblanadi?
2. Blender dasturida kub, shar, aylana, tekislik qanday obyektlariga kiradi?
3. Blender dasturida obyekt ustida bajarish mumkin bo‘lgan asosiy amallardan biri?
4. Blender dasturida obyektni tahrirlash rejimiga o‘tish uchun qaysi tugmachadan foydalanishimiz mumkin?
5. Blender dasturida yangi sahnani yaratishda ishlatiladigan asosiy chiroqlampa?
6. Blender dasturida obyektlarni ajratish vositasi.
7. Blender dasturida tanlangan qirralar va yuzlarning nusxalarini yaratish, keyinchalik ularni ko‘chirish va o‘lchamlarini o‘zgartirish orqali mesh obyektlarini tahrirlash rejimida o‘zgartirishga imkon beradigan vosita?
8. Blender dasturining qaysi paneli teksturani obyektga joylashtirishni boshqaradigan parametrlar mavjud?
9. Material bo‘limidagi materialning asosiy rangini sozlash uchun javobgar panel qaysi?
10. Obyektlarni birlashtirish uchun obyekt rejimida klaviaturaning qaysi maxsus klavishi va J tugmalar birikmasi ishlatiladi?